Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud by se přesto stalo, že naše výrobky neodpovídají vašim očekáváním nebo mají vady, nabízíme vám jednoduchý a transparentní postup pro uplatnění reklamace.
Kdy můžete reklamaci uplatnit?
Reklamaci můžete uplatnit, pokud se na výrobku objeví:
- Praskliny nebo jiné defekty, které brání jeho používání.
- Deformace nebo povrchové vady, jako je nesprávný odstín nebo barva.
- Poškození výrobku, například prasknutí svícnu po zahřátí.
Každá situace je individuální, a proto hledáme to nejlepší řešení pro vás.
Jak reklamaci uplatnit?
Reklamaci přijímáme pouze prostřednictvím vyplněného reklamačního protokolu, který je k dispozici ke stažení na našich webových stránkách. Protokol je nutné vyplnit a zaslat společně s dalšími podklady:
- Fotografie dokumentující závadu.
- Kopii dokladu o koupi nebo faktury k reklamovanému výrobku.
Vyplněný reklamační protokol a podklady nám můžete doručit následujícími způsoby:
- Elektronicky (preferovaná možnost):
- Pošlete e-mail na reklamace@re-dekorace.cz, ke kterému přiložíte vyplněný reklamační protokol a potřebné podklady.
- Elektronická reklamace je ekologičtější, rychlejší a pohodlnější.
- Fyzicky na adresu provozovny:
- Zásilku s reklamovaným zbožím a podklady zašlete na adresu:
Radek Malý
Tyršova 731
Nové Město na Moravě 592 31
- Zásilku s reklamovaným zbožím a podklady zašlete na adresu:
Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího přijetí. O výsledku vás budeme informovat e-mailem.
Jak řešíme reklamace?
Řešení reklamace závisí na typu vady:
- Vady bránící používání výrobku: Výrobek vyměníme, nebo vrátíme plnou cenu.
- Estetické vady: Nabízíme slevu, případně výměnu za bezvadný kus.
Naším cílem je, abyste byli s výsledkem spokojeni.
Máte otázky nebo potřebujete s něčím poradit? Neváhejte nás kontaktovat na reklamace@re-dekorace.cz. Jsme tu pro vás! 😊